Anglický jazyk

FRÁZY, ktoré by sme mali vedieť:

Posledný týždeň onlinu (25.-29.máj 2020)

PONDELOK: s.78
UTOROK: PL
STREDA: opakovanie 
ŠTVRTOK: PL 66-67
PIATOK: nie je online vyučovanie

10. týždeň (18. - 22. máj 2020)

PONDELOK: Interview - Gabriela Futová

UTOROK: s.73 + PL; slovná zásoba - napísať do slovníčka: 

dear - drahý, milý

lots of love - s láskou

I´m having fun - bavím sa

coral reef - koralový útes

dead - mŕtvy

global warming - globálne otepľovanie

in danger - v nebezpečenstve

save - zachrániť

STREDA: nie je ZOOM; s.75 - text prečítať, písomne odpovedať na otázky pod textom, poslať mne.

ŠTVRTOK: s.74 - story + PL

PIATOK: s.76 + PL


9. týždeň (11. - 15. máj 2020)

PONDELOK: listening, answering questions - spoločne

UTOROK: Wider World 4 s. 68-69 - text and questions

STREDA: Exercises - posielate obratom mne

L8 - nové slovíčka napísať si do dictionary (slovníčka):

fishing - rybárčenie, snorkeling - šnorchľovanie, surfing - surfovanie, sailing - plachtenie, kayaking - kajakovanie, horse-riding - jazdy na koni, beach - pláž, sea - more, ocean - oceán, shark - žralok

ŠTVRTOK: uč. 70-71; What are you scared of?   I am scared of...

PIATOK: s.72; slovníček: scared of - báť sa niečoho; bored with - znudený z...; keen on - zbožňovať niečo; terrified of - vystrašený z...

8. týždeň (04. - 07. máj 2020)

PONDELOK: speaking učebnica 64/story + PL

UTOROK: speaking about your favourite music 65/17,18 + video (10:35) + PL

STREDA: brainstorming - How many feelings words can you remember? 

66/20,21- spoločne+PL

ŠTVRTOK: samostatná práca=DÚ - môžeš začať už aj v pondelok :) - POSTER - What makes me feel ....? happy, scared, sad, tired, bored, angry - write down and draw some pictures (môžeš robiť aj vo Worde) - odfotiť a poslať


7. týždeň (27. - 30. apríl 2020)

 
PONDELOK: dnes nebude online vyučovanie, tak si sám pozri video nižšie po minútu 2:45 - to stačí. 

Potom si zapíš do slovníčka/dictionary slovnú zásobu (je to opakovanie z 2.triedy, ale predsa):  

happy-šťastný, sad-smutný, tired-unavený, angry-nahnevaný, scared-vystrašený, thirsty-smädný, hungry-hladný, funny-zábavný, disgusted/disgastid/zhnusený, glad-rád, excited-nadšený, shocked-šokovaný, proud-hrdý, jealous-žiarlivý, nervous-nervózny, confused/konfjust/zmätený, exhausted-vyčerpaný, bored-unudený

UTOROK: učebnica 61/5,6 - spolu + PL

do písanky napísať: Why is he/she.........?   Because she/he is ........  

do slovníčka napísať: crying-plakanie, smiling-usmievanie sa, shouting-kričanie, laughing-smiatie sa

STREDA: učebnica 62 - What makes you feel happy?    ......make me feel happy.  +PL

ŠTVRTOK: učebnica 63/10 + questions, 12; PL

PIATOK: free day - Labour Day - Bank holiday :)



6. týždeň (20. - 24. apríl 2020)

PONDELOK: Prezentovanie projektov

UTOROK: Speaking about RF animals + PL

STREDA: uč. 58/19,20, 59/22

ŠTVRTOK: práca s PL

PIATOK: Riddles - hádanky; cvičenia na porozumenie a rozprávanie o dažďovom pralese

5. týždeň (15. - 17. apríl 2020)


STREDA: učebnica 55/10 - text, 12 - spolu

PL - spolu

ŠTVRTOK: učebnica 55/story; speaking about a map, PL-spolu

PIATOK: Speaking about: "Be prepared"; learningapps.org

4. týždeň (06. - 08. apríl 2020)

Tento týždeň začíname L6 - Rainforest

PONDELOK: Nová slovná zásoba: path, bridge, river, valley, waterfall, mountain, hut, cave, behind, under, in, on, in front of, next to

52/3 - spoločne ústne

53/5,6 - spoločne - listening

UTOROK: 54/8 - listening

nové slovíčka: curly, strong, silent, sharp, tiny, wings, tail, claws

- cvičenia na PL - spoločne

Dnes nám nefungoval zvuk z videa - tu si môžete pozrieť nahrávky z našej lekcie - trochu sú niektoré veci iné, lebo je to iná učebnica, ale nevadí :)

STREDA: Spoločné cvičenia na PL

Pozrieť si doma videá k EASTER:

 

3. týždeň (30. marec - 03. apríl 2020)

Tento týždeň by sme dokončili L5 - JOBS

TASK 1: - pohráme sa s popcornom a prídavnými menami - budeme robiť spoločne

- napíš How does popcorn smell, touch, taste, hear and look like.

TASK 2: Listen and find the differences - budete mať text na monitore a ja budem čítať. Všetko, čo bude iné, zapíšete do písanky. (ak by niekto nebol online, potom zavesím zvukovú nahrávku.)

TASK 3: Prečítať si Wider World 3 uč. s. 50-51. Potom sa budeme o texte spolu rozprávať, pýtať. 

TASK 4: toto bude zároveň aj DÚ, ktorú mi odfotíš a pošleš. Vyberieš si jedného hrdinu zo strán 50-51 a položíš mu 5 otázok o tom, čo si sa o ňom dočítal (Ako sa volá, odkiaľ je, čo vie robiť, čím by chcel byť....)

TASK 5: Community helpers - to sú ľudia, ktorí nám pomáhajú fungovať v spoločnosti. Uhádneš, na ktorých myslím? - zahráme sa spolu. Vedel by si povedať, ktorí z nich nám v týchto časoch najviac pomáhajú? Kto z nich teraz nemôže pracovať? zistenia si zapíš do písanky.


2. týždeň (23. - 27. marec 2020)

Stále sme v téme L4 - JOBS. 

Ak sa podarí, cez online learning si prejdeme niektoré veci z učebnice :)

Ty si doma prečítaj komix s. 46. Do slovníčka si napíš nové slová: 

messy - neporiadok, chaotický; cap - šiltovka; blast off - odštartovať

Do písanky prepíš a doplň text správne:

Prečítaj si text s.47/17 nahlas. Tu máš i video so zvukom:

Kto nemá učebnicu, tu sú s. 47-48: 

Kto nemá učebnicu, tu je s.46 :

Tu je kniha "Who´s making that mess?" - ak by si si pozrel namiesto Večerníčka :) :) :)

Pozri si video o zamestananiach - čím chcú byť iné deti - je dlhšie, ale hádam to vydržíš :)

SPäTNÁ VäZBA=DÚ: Prosím, pošli mi fotku cvičenia o farmárovi. Ďakujem.

1. týždeň - zopakuj si slovnú zásobu z L5 - JOBS:

TASK 1

Napíš do písanky (veľkej) o svojich členoch rodiny, aké majú povolanie (dospelí) a čím by chceli byť Tvoji súrodenci (napr. My dad is a carpenter, my mum is a doctor, my sister wants to be a vet and I want to be a taxi driver.)

TASK 2

Usporiadaj tieto slová vo vetách a prepíš ich do písanky správne (pomôž si učebnicou s. 44): 

1. he       want    Does    to     a    farmer    be   __________________________________

2. want    be    to    teacher     Does    a    she   _________________________________

3. a    Does    want     be     to    he   builder   ___________________________________

4. doctor     she    want    Does    to   a    be   ___________________________________


EXTRA TASK  - pozri si video:

Spätná väzba a kontrola - na konci týždňa poprosím odfotiť písanku s vypracovanými úlohami a poslať fotku/fotky buď

na môj mail (dusanabuchtova@gmail.com) alebo

na messanger (Dušana Buchtová Sameliaková). Ďakujem :)

Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky