
Anglický jazyk
FRÁZY, ktoré by sme mali vedieť:
Posledný týždeň onlinu (25.-29.máj 2020)
ŠTVRTOK: PL 66-67
10. týždeň (18. - 22. máj 2020)
UTOROK: s.73 + PL; slovná zásoba - napísať do slovníčka:
dear - drahý, milý
lots of love - s láskou
I´m having fun - bavím sa
coral reef - koralový útes
dead - mŕtvy
global warming - globálne otepľovanie
in danger - v nebezpečenstve
save - zachrániť
STREDA: nie je ZOOM; s.75 - text prečítať, písomne odpovedať na otázky pod textom, poslať mne.
ŠTVRTOK: s.74 - story + PL
PIATOK: s.76 + PL
9. týždeň (11. - 15. máj 2020)
UTOROK: Wider World 4 s. 68-69 - text and questions
STREDA: Exercises - posielate obratom mne
L8 - nové slovíčka napísať si do dictionary (slovníčka):
fishing - rybárčenie, snorkeling - šnorchľovanie, surfing - surfovanie, sailing - plachtenie, kayaking - kajakovanie, horse-riding - jazdy na koni, beach - pláž, sea - more, ocean - oceán, shark - žralok
ŠTVRTOK: uč. 70-71; What are you scared of? I am scared of...
PIATOK: s.72; slovníček: scared of - báť sa niečoho; bored with - znudený z...; keen on - zbožňovať niečo; terrified of - vystrašený z...
8. týždeň (04. - 07. máj 2020)
UTOROK: speaking about your favourite music 65/17,18 + video (10:35) + PL
STREDA: brainstorming - How many feelings words can you remember?
66/20,21- spoločne+PL
ŠTVRTOK: samostatná práca=DÚ - môžeš začať už aj v pondelok :) - POSTER - What makes me feel ....? happy, scared, sad, tired, bored, angry - write down and draw some pictures (môžeš robiť aj vo Worde) - odfotiť a poslať
7. týždeň (27. - 30. apríl 2020)
Potom si zapíš do slovníčka/dictionary slovnú zásobu (je to opakovanie z 2.triedy, ale predsa):
happy-šťastný, sad-smutný, tired-unavený, angry-nahnevaný, scared-vystrašený, thirsty-smädný, hungry-hladný, funny-zábavný, disgusted/disgastid/zhnusený, glad-rád, excited-nadšený, shocked-šokovaný, proud-hrdý, jealous-žiarlivý, nervous-nervózny, confused/konfjust/zmätený, exhausted-vyčerpaný, bored-unudený
UTOROK: učebnica 61/5,6 - spolu + PL
do písanky napísať: Why is he/she.........? Because she/he is ........
do slovníčka napísať: crying-plakanie, smiling-usmievanie sa, shouting-kričanie, laughing-smiatie sa
STREDA: učebnica 62 - What makes you feel happy? ......make me feel happy. +PL
ŠTVRTOK: učebnica 63/10 + questions, 12; PL
PIATOK: free day - Labour Day - Bank holiday :)
6. týždeň (20. - 24. apríl 2020)
UTOROK: Speaking about RF animals + PL
STREDA: uč. 58/19,20, 59/22
ŠTVRTOK: práca s PL
PIATOK: Riddles - hádanky; cvičenia na porozumenie a rozprávanie o dažďovom pralese
5. týždeň (15. - 17. apríl 2020)
PL - spolu
ŠTVRTOK: učebnica 55/story; speaking about a map, PL-spolu
PIATOK: Speaking about: "Be prepared"; learningapps.org
4. týždeň (06. - 08. apríl 2020)
Tento týždeň začíname L6 - Rainforest
PONDELOK: Nová slovná zásoba: path, bridge, river, valley, waterfall, mountain, hut, cave, behind, under, in, on, in front of, next to
52/3 - spoločne ústne
53/5,6 - spoločne - listening
UTOROK: 54/8 - listening
nové slovíčka: curly, strong, silent, sharp, tiny, wings, tail, claws
- cvičenia na PL - spoločne
Dnes nám nefungoval zvuk z videa - tu si môžete pozrieť nahrávky z našej lekcie - trochu sú niektoré veci iné, lebo je to iná učebnica, ale nevadí :)
STREDA: Spoločné cvičenia na PL
Pozrieť si doma videá k EASTER:
3. týždeň (30. marec - 03. apríl 2020)
TASK 1: - pohráme sa s popcornom a prídavnými menami - budeme robiť spoločne
- napíš How does popcorn smell, touch, taste, hear and look like.
TASK 2: Listen and find the differences - budete mať text na monitore a ja budem čítať. Všetko, čo bude iné, zapíšete do písanky. (ak by niekto nebol online, potom zavesím zvukovú nahrávku.)
TASK 3: Prečítať si Wider World 3 uč. s. 50-51. Potom sa budeme o texte spolu rozprávať, pýtať.
TASK 4: toto bude zároveň aj DÚ, ktorú mi odfotíš a pošleš. Vyberieš si jedného hrdinu zo strán 50-51 a položíš mu 5 otázok o tom, čo si sa o ňom dočítal (Ako sa volá, odkiaľ je, čo vie robiť, čím by chcel byť....)
TASK 5: Community helpers - to sú ľudia, ktorí nám pomáhajú fungovať v spoločnosti. Uhádneš, na ktorých myslím? - zahráme sa spolu. Vedel by si povedať, ktorí z nich nám v týchto časoch najviac pomáhajú? Kto z nich teraz nemôže pracovať? zistenia si zapíš do písanky.
2. týždeň (23. - 27. marec 2020)
Stále sme v téme L4 - JOBS.
Ak sa podarí, cez online learning si prejdeme niektoré veci z učebnice :)
Ty si doma prečítaj komix s. 46. Do slovníčka si napíš nové slová:
messy - neporiadok, chaotický; cap - šiltovka; blast off - odštartovať
Do písanky prepíš a doplň text správne:
Prečítaj si text s.47/17 nahlas. Tu máš i video so zvukom:
Kto nemá učebnicu, tu sú s. 47-48:
Kto nemá učebnicu, tu je s.46 :
Tu je kniha "Who´s making that mess?" - ak by si si pozrel namiesto Večerníčka :) :) :)
Pozri si video o zamestananiach - čím chcú byť iné deti - je dlhšie, ale hádam to vydržíš :)
SPäTNÁ VäZBA=DÚ: Prosím, pošli mi fotku cvičenia o farmárovi. Ďakujem.
1. týždeň - zopakuj si slovnú zásobu z L5 - JOBS:
TASK 1
Napíš do písanky (veľkej) o svojich členoch rodiny, aké majú povolanie (dospelí) a čím by chceli byť Tvoji súrodenci (napr. My dad is a carpenter, my mum is a doctor, my sister wants to be a vet and I want to be a taxi driver.)
TASK 2
Usporiadaj tieto slová vo vetách a prepíš ich do písanky správne (pomôž si učebnicou s. 44):
1. he want Does to a farmer be __________________________________
2. want be to teacher Does a she _________________________________
3. a Does want be to he builder ___________________________________
4. doctor she want Does to a be ___________________________________